umi adzmira's FotoPage

By: umi adzmira zawawi

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Thursday, 27-Aug-2009 08:53 Email | Share | | Bookmark
Diriku

ibu dan anak
fisrt day selepas cuti bersalin
lama tak bawa kete selepas 2 bulan. accident
View all 6 photos...
Asyik bercerita pasal anak je kan. apa kata, kiter ceritakan pasal diri sendiri pula.


Thursday, 29-Jan-2009 02:43 Email | Share | | Bookmark
Yang Pertama

Hari pertama 5 julai 2008
pertama kena jemur
pertama dengan wan
View all 17 photos...
Perkara-perkara pertama yang Arina Qistina buat.. hehe.. ada banyak lagi sebenarnya tapi entah mana gambar-gambar dia semuanya...

ibu dengan ayah akan tambah lagi dari semaasa ke semasa ye Qistina bucuk...


Monday, 15-Dec-2008 08:43 Email | Share | | Bookmark
Cahaya Mata Pertama

montel tak saya
opppsss
eee. tak malu la dia
View all 20 photos...
Arina Qistina binti Khairul Anwar
Dilahirkan pada 5 Julai 2008
Di Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM)
pada pukul 510 pagi
Seberat 3.12 kg

Ibu: Umi Adzmira binti Zawawi
Bapa: Khairul Anwar Abdul Aziz
Atuk: Abdul Aziz, Zawawi
Nenek: Rokiah, Rosni
Pakcik dan Makcik: ramai sangat. tak muat nak letak kat sini (muat sebenarnya. malas nak tulis)


Monday, 9-Jun-2008 02:51 Email | Share | | Bookmark
Apa nak buat

 
 
 
View all 4 photos...
Hari isnin, hari yang paling malaas untuk memulakan kerja. jadi, inilah yang aku buat sementaara dapat mood semula.

Menjelang setahun usia perkahwinan ku...

Sebenarnya, aku sendiri pon tak tahu apa nak buat untuk menyambut hari ulang tahun perkahwinan aku nanti sebabnya aku ni bukannya jenis yang romantik nak buat macam2 untuk seseorang walaupon orang tu adalah orang yang aku sayangi. Malu pon ada jugak sebenarnya. Biaasaanya apa orang akan buat yek.

Hmm.. sebenarnya dah tak larat nak buat apa2 sangat pon sekaraang ni. tengah saarat. bulan 7 ni jugak insyaAllah kami akan dikurniakan cahaya mata. Walaupon aku belum berapa sedia untuk menghadaapinya. tapi, itulah hakikatnya. Untuk abang terssayang, aku rasa, tu je hadiah yang paling istimewa untuknya. Untuk kami berdua sebab Birthday aku, birthday abang, ulangtahun kami semuanya aakan berlaku Julai nanti. dan mungkin yang paling manis, cahaya mata kami pon bakal lahir pada bulan yang sama. semuanya secara kebetulan yang memang tak pernah dirancang.

Huhu.. apa nak buat ni...............



Wednesday, 2-Apr-2008 00:19 Email | Share | | Bookmark
kerja

ofis lama
keadaan sebelum pindah ofis.... ish ish ish
ofis baru sebelum masuk barang...
View all 13 photos...
beginilah sekitar keadaan kerja-kerja yang aku kene buat... tak dapat nak diterangkan. tapi dengan fizikal aku yang kecik ni, memang tak sesuai nak masuk bidang pembinaan. tapi takpe. itu semua cabaran. wwalaupon penat, aku sebenarnya suka dengan keje ni. tapi banyak yang malaas dari yang rajin. huhuhu....

apa2 pun semoga aku successs selalu.. he.


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net